Hej hej hallå dagboken!

Här sitter jag och är lite full och lite bitter! För det första sitter jag i Dals Långed, världen ende och längtar hem till Ljungby, den andra enden. Det är lite kallt och det luktar kaffe i hela mitt rum! Idag har jag krossat en spegel, så väldigt glada jag kommer väl få kämpa på de närmsta 7 åren för att hålla humöret uppe! Förövrigt har jag idag åkt drygt en timme för att komma till fucking Åmål och hänga på rödakorset i fem minuter. Det var ett för oss spännander resemål.

Därefter har jag suttit i köket och druckit vin, diskuterat saker som jag vet att jag inte har "rätt" åsikt om, men samtidigt inte valat släppa min konservativa Ljungbyåsikter i. Dessutom har jag inte velat ta till mig alla ofta kritiska åsikter eftersom jag gärna vill ha min naivitet kvar. Det har jag tänkt på mycket, eller mycket och mycket på, men att det faktiskt är ett verkligt positivt ord! Eller för mig år det det i alla fall. Jag är lite trött på saker man får och inte får göra eller tycka för att inte följa normen. Konstigt väl? Regeler för att inte följa oskrivna regler. Det är en konstig värld det här.

Det här inlägget skulle kunna speglas så mycket mer positivt, som om denna dagen vore den mest spännande och händelserikaste dagen i Långed och jag skulle glatt kunnat berätta om gårdagens utflyckt till Oslo igår och alla deras coola
maskiner men det är inte så jag ser på kalaset just nu. 

Tack och så, jag vill ha allt jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0