Min helg för några helger sen

Tidigt stördes jag av min väckarklocka, drog mig ut i kylan och satte mig på buss mot lite civilisation.



I göteborg möttes jag av två brudar, en coolare än den andra.

Den coola Ljungby-attityden gick inte direkt hem utomstades utan byttes till Asien-attityd istället.

Vi åkte spårvagn och blev attackerade av ett konstigt "djur".

Gator upptäcktes, butiker avverkades och kaffe förtärdes.

Sen blev det kväll och vi for till lilla kville för idol, snacks och lite påbättring av vårt utseende. Sen gick vi på kalas.

På morgonen därpå stötte vi ihop med två två livsnjutare. De bjöd in oss i stugan och bara Emmy tackade nej.

Hon satte sig på spårvagnen och drog sig hemåt.

Jämte stugan fanns det bästa av allt, "Kniven i hjärtat"-marknaden. Någon blev oförskämt glad.

Vi susade in till stan igen käkade lite och handlade lite. Sen gjorde vi oss snyggare igen och drog ut i natten! Nadja hade män i blick.

Söndag morgon fick vi ta farväl av stugan, som tröst åt vi galet god brunch. 

Woho, Bildrekord!

Det här inlägget har fått vila lite i utkast det är därför det kommer lite sent. Det krabbade (Som jag nu förstått är småländskt) lite med bildstorlekarna och så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0