mycrappyphone

Hej mina vänner! 

Jag kan här med meddela att jag kommer att förbli utan telefon i circus en vecka till! Detta eftersom mytrendyphone har bestämmt sig för att inte ha den laddare som jag så duktigt beställde samma dag som jag insåg att jag tappat bort min, på lager! Till helegn skulle de få den levererad och jag vet inte vad jag gör om jag inte få den nästa vecka. Till råga på allt, kommer nästan alla i min korridor att åka härifrån till helgen. På riktigt vet jag nästan inte hur jag ska klara mig ur ensamheten! Den som lever får se. jag kanske låter en aning tiden påminna att det var du som la laddaren på tåget, ingen annan! Ju mer jag tänker på det desto mer upprörd blir jag, fast nu undertiden jag skrev här kollade jag min mail. Och gissa vad det stod! De har visst skickat laddaren idag!! Och mamma och pappa hade varit gulliga och skickat mail, Jag blev så glad att jag sitter och gråter lite här nu!  

Tänka sig, ofattbart!
Det får firas med en bild på ett gäng coola tjejor!



Kommentarer
Postat av: emmyg

:D ja! du är välkommen, Ola ska bjussa på mat :O

riktigt snygg bild där ja! jag ska snart ta tag i mitt tågluffsalbum ;)

2010-09-30 @ 19:41:50
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0