Hej käraste!

Förra helgen tog jag och min bror våra ryggsäckar för att hälsa på våran storebror i hans nya lägenhet i Stockholm. Den var fin, finast var köket där det inte tapetserats på säkert 30 år. Det var rosa/röda små blommor i äkta 70-tals anda, och han hade ett badkar lagom för en 4 åring. Ett litet fotografi hade kanske kunnat hjälpa er fantasi nu men tyvärr lyckas jag inte ta något.

Annars hängde vi lite på stan och så kom kära faster och man på besök och vi bjöd på mat så det stod härliga till. Skaldjurssoppa stod på menyn och till efterrätt åt vi min egenkomponerade GI-efterrätt. När vi åkte hem åkte vi med violiatåg. Det var ganska skoj man kunde leka att man levde i en annan tid.

Linus har åldersnoja och vet inte riktigt var han hör hemma, i sandlådan med Anton eller med pensionärerna på konsum. 

Det mysiga lilla tåget.


Nu börjar snart högläsning i biblioteket, låter det inte lockande dessutom bjuds det på fika. Vi får se om jag tar mig dit.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0