Ny vecka

Idag är det superfint höstväder i Långkalsong! Vi har nyss haft vernissage på ett projekt vi gjort tillsammans med några träelever. Temat var höst och alla skulle göra sig en var sin pall där vi sen vävde sitsen. Vävning är lång ifrån min grej och efter uppgiften delar jag denna åsikt med de flesta träarna. De var knäckta över hur lång tid det tar, vilket får mig att känna mig lite mer mänsklig. Stolarna blev i alla fall fina och det bjöds på  varm chokladmjölk och bullar i höstens tecken. 

Denna vecka står broderi på schemat så nu tänkte jag sätta mig en stund och se om jag kan åstadkomma något vettigt. Eftersom jag har sjukt svårt att visa vad jag har gjort får ni nu se vad jag börjat på och som jag inte hunnit förstöra än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0