Mustadfors camping

Hej mina kära!

Helgen var bra, "Mustadfors Camping" hade säsongs avslutningsfest och alla från Steneby var bjudna. Helst skulle man inte komma tomhänt så jag tog med mig yatzy. Lisa, my neighbor tog med sig kortlekar och frida min andra granne kirrade grillandet. Annars fanns där endel marchmellows, en bajsman, några husvagnar, kaffe och sotptunnor. Här är folk pinsamt kreativa förstår ni. Dessa fick jag dock inte med på kort för jag glömde SÅ KLART kameran hemma.


Yatxy med en gnutta attityd.


Frida säger ja till grillat.


Lisa är supersöt i sina 9 kortlekar.

Och till sist gänget tillsammans!

Annars har jag varit på tantgympa för första gången idag. Igent jag skulle rekommendera till min farmor. Det var galet, och roligt. Jag fick hemlängtan för jag saknar afron hemma och idrotten i skolan. Dumma hemlängtan!

Jag får antagligen komma hem en sväng i helgen och veckan efter är det höstlov så jag ska väl inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen snygg! kommer du hem inte denna helgen men näsa? :) vi vill ha halooween-halv8 då :D men det är bara en liten plan än så länge :) äru PÅ?

2010-10-19 @ 08:50:29
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Elin

Maja lyckas som vanligt! :D:D

2010-10-19 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0