Ett inlägg för trogna läsare!

Det här med att blogga var nog inte riktigt min grej, tyvärr. Eller som ni kanske märkt. Det tar på tok för lång tid för mig att formulera något som i mina öron (ögon?) kan vara intressant för er att läsa. Det har hänt mycket sen jag skrev sist, det har varit jul och blivit nytt år. Jag har hängt i ljungby och tagit en runda till huvudstaden igen. Tåget och jag har blivit trogna följeslagare kan jag berätta. Nu är jag i alla fall tillbaka i Dals Långed igen, på gott och ont!
I helgen kommer det bli mycket gott! De kära vännerna, Emmy och Nadja kommer imorgon att ta tåget till nordligare breddgrader, dvs mitt internat, och till mitt och min korridorskamrat Fridas 20års fest! Det kommer bli kalaskul bokstavligt! Kanske inte ska ha för höga förväntningar kanske ni tycker. MEN INTE JAG!


Kommentarer
Postat av: nadja

woho säger vi, det va en trevlig liten visit :D ska vi göra om :D

2011-01-25 @ 17:56:02
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0